nedeľa 6. októbra 2013

Dnešné nákupy

V piatok mi kuriér konečne doručil balík na ktorý som sa už veľmi tešila .Objednala som si v mojom obľúbenom obchodíku La Impressione nejaké vecičky. Veľmi rada si tam objednávam, majú tam pekné veci a sú veľmi milý a ochotný.



Predvečerom som bola v meste a konečne som sa zastavila v KIK práve vybaľovali vianočné ozdoby .Len škoda, že ešte nemali všetko vybalené, nákup by bol určite o niečo väčší. Vianočné ozdoby boli po 1€ .  Ale som spokojná aj s tým čo som  nakúpila ,veď nabudúce sa tam zase zastavím.

Ďalší môj obľúbený obchodík je MARI design , majú v ňom úžasné vecičky a skvelý prístup k zákazníkovi . Keby boli aj v iných predajniach taký milý a ochotný ľudia hneď by bol svet o niečo krajší .Už sa teším čo pekné ma znovu zláka nabudúce. 



To je na dnes všetko ,prajem vám pekný deň . Rena

2 komentáre: